Tema: Re: *.bin ir *.dat
Autorius: MRT
Data: 2018-02-19 13:15:47
> Aha, per giliai į mišką čia man. Tikrai nesu eilinis vartotojas, bet čia man per gili brasta :)
> Aš linkęs sumokėti tam, kas tą brydę išbris :)

Vargu ar kas apsiims, nebent kazkokiu budu nores issiaiskinti tavo
"uzduoties stiliu".. arba nujaus apie ka cia, be staliaus [?] interpretaciju..

Breziniai (G-code, is wiki - G-code is sometimes called G programming language)
Kompas su KAZKOKIA programa, kuri turi KAZKOKIU *.bin ir *.dat (o gal juos kuria?)
CNC_Stakles prijungtos prie kompo ir valdomos per dos'ine programa (*.exe)
Ta dosine programa matyt skirta "prisijungt prie CNC kontrolerio"

Kaip ir kas vyksta - totaliai neaisku.. ypac, neturinciam reikalu su CNC..

1. G-code sumeti i kompa..
2. Is DOS'ines programos pasirenki brezini ir ji paleidi..
3. CNC stakles kazka ispjausto..

Ka pametei, kodel giliniesi i tuos *.dat .. *.bin - neaisku..
Toks jausmas, lyg jie butu nuo kitu stakliu ir kazkokie
parametrai neatitinka, bet nenori aiskiai ivardinti..

Jei bandyt spelioti, tai galima bandyt galvot taip
HD077.dat - galbut stakliu parametrai, jie ko gero guli ir nesikeicia [?]
RECORD.bin - galbut konkretaus G-code pjovimo darbu logas,
galbut tas record.bin susikuria is naujo, kai tik paleidi darba..