Tema: Re: *.bin ir *.dat
Autorius: CurrentUser
Data: 2018-02-19 12:40:24
Dar kartą sakau - G-kodas - yra MAŠININIS (!) KODAS, kitose sistemose dar
vadinamas geometriniu, t.y. staklės juda pagal to kodo komandas.
Ir jis čia visiškai ne prie ko. Tą *.NC failiuką aš parašau pats ranka ir
paduodu jį vykdyti. Čia tas pats, kaip koks WORDo *.doc, t.y. tos programos
dokumentas, o *.bin failas yra sisteminis, staklių softo failas.

"MRT"  wrote in message news:p6dv9m$75o$1@trimpas.omnitel.net...

> Prasėdėjau su tais binarais visas šventes, bet kadangi čia man visiškai
> nauja sritis, tai likau beveik toje pačioje vietoje.
> Kaip minėjau, nereikia tų bin'ų painioti su mašininiu kodu (G-kodu).

Tau kelinta karta pasakyt, kad tas G-kode NERA masininis kodas.
Kompui masininis yra *.com, *.exe
Pagalbok - tu tuos failus "staklese" randi, ar tam kompe su DOS?..

> Duotu atveju, šie *.bin failais, be abejo, yra staklių softo dalis. Dar
> nauja info:
> - be to failiuko, softas išvis nestartuoja, tad taip ir nesupratau, ar jis
> yra vykdomasis (savotiška paprogramė), ar tiesiog softas tikrina visų
> failų egzistenciją.

Softas = dos'inis *.exe << vat jame ir sedi kompo masininis kodas,
kuriam reikia ir *.dat (tarkim parametrai) ir *.bin (kazkoks)..