Tema: Re: *.bin ir *.dat
Autorius: MRT
Data: 2018-02-19 17:50:55
> Chebra, čia visai ne to. Mes be reikalo prisirišom prie to NC failo. Ten kur minimas tas TLR_DP4.NC čia mano sukurtas staklių NC
> kodas. KOdėl jis ten minimas 100 kartų, nežinau.

Jis labai prie to, tik tau norisi, kad butu ne prie to.
Suzinok ir mokesi "dekriptint"

TLR_DP4.NC << pakeisk paskutinio G-code
veiksmo parametra ir gal gausi "truputi kitoki *.dat ir *.bin

Kai nedaug pakeiti G-Code, gal nedaug pasikeicia *.bin ir *.dat
Turit kelis samplus - kartais eina "suprast" kaip kas keiciasi ir dekoduot.

> Esmė, kad tas .dat failas yra history failiukas, o *.bin yra staklių nuosavo softo dalis, bet į jį irgi daromi įrašai ir matyt, po
> to encryptinama.
> Tik kaip rast tą decrypt raktą klausimas?

Skaitei sita ??

# Jei nori iskoduot skaicius - reikalingi primityvus g-code ir jiems sukurtos
# istorijos.
# Sample turi but su nedideliais skirtumais, kad galetum suprasti kas
# keiciasi.
# test1.nc ir jo record.bin -> persivadini i rec1.bin
# test2.nc ir jo record.bin -> persivadini i rec2.bin
# Ieskai skirtumu tarp rec1.bin ir rec2.bin, taip pat panasumu su g-code.

#  http://www.binaryconvert.com/
# Pvz.: http://www.binaryconvert.com/convert_unsigned_short.html