Tema: Re: *.bin ir *.dat
Autorius: MRT
Data: 2018-02-15 14:45:20
> G-kodas -  tai rinkinys komandų valdyti CNC stakles, pvz.
> G01 X62.5 Y0.0 U0.0 V0.0 (tiesė operacija, pvz. pjovimas X ašimi 6,25 mm, kitos ašys  0)
> M00 - stop
> ir pan.

Tai taip, ziuri .. cia kaip "programavimo kalba" :)

> Bet čia kas kita. G-kodas - tai mašininė kalba, kurią naudoja labai daug CNC staklių, čia kalbam apie konkrečių staklių nuosavą
> softą ir minėti failukai t.tarpe *.bin) yra jo dalis.

koks cia tau masininis kodas, panasiau i assembleri..
https://helloacm.com/wp-images/acm/2013/dosbox/dosbox-hello.jpg
Masininis "CD21" (HEX), assembleriu - "INT 21h"

> Man yra kažkiek pakurti mini prog'ų rel.db pagrindu, bet dos-inių visai nekrapštau. jei galėčiau paversti tuos failiukus (jų viso
> yra iki 10), tai žinočiau, kas kur yra saugoma.

Tai dosine programa - masininis kodas, kuri supranta x86 kompas..
*.exe, *.com failus dekomipliuot i assembler'i .. tada bandyt perprasti
programos koda, ka ten kaip ji ima is kokiu failiuku ir kas tai yra..

Esu viena programele nusilauzes, bet tai buvo gal pries ~15metu ..
1. Ji sake "Neregistruota. Uzsidarysiu", o kodo neturiu..
2. Dissambleriu susiradau kokiu adresu yra tas tekstas
3. Susiradau kurioj vietoj naudojamas to teksto adresas.
4. Aptikau vieta mazdaug "jei nelegali", tai dialgoas "Neregistruota. Uzsidarysiu"
5. Pakeiciau salyga (HEX editoriuje 1-a baita) - "jei legali", tai "Neregistruota. Uzsidarysiu"

Gavosi nulauzta programa, kuriai padavus serijini - ji nustotu veikti :)