Tema: Re: *.bin ir *.dat
Autorius: CurrentUser
Data: 2018-02-15 10:34:19
G-kodas -  tai rinkinys komandų valdyti CNC stakles, pvz.
G01 X62.5 Y0.0 U0.0 V0.0 (tiesė operacija, pvz. pjovimas X ašimi 6,25 mm,
kitos ašys  0)
M00 - stop
ir pan.

Bet čia kas kita. G-kodas - tai mašininė kalba, kurią naudoja labai daug CNC
staklių, čia kalbam apie konkrečių staklių nuosavą softą ir minėti failukai
t.tarpe *.bin) yra jo dalis.

Man yra kažkiek pakurti mini prog'ų rel.db pagrindu, bet dos-inių visai
nekrapštau. jei galėčiau paversti tuos failiukus (jų viso yra iki 10), tai
žinočiau, kas kur yra saugoma.

"MRT"  wrote in message news:p61v9k$vn3$1@trimpas.omnitel.net...

> Tokios pastabos:
> 1) kaip nekeista, staklės šiuolaikinės, bet softas sukasi ant DOS-o + dar
> freeDOS kažkodėl įdėtas

cia pavyzdys, kad dos'o buvo per akis ir nenumigravo
softas nei i kokius android'us, nei i win.. nei xp, nei win10.
arba stakles gamint moka, o programeriai - optional.
kiek yra sukurto softo - tiek yra

> 2) staklės naudoja G-kodą, bet spėju, kad šituose bin'uose yra ne
> geometrija (arba ne tik), bet greičiau įrašai apie nc failo statistiką,
> etc

kas tas G-kodas? gal stalkems kokio papildomo softo yra?
nelabai aisku ka staklems veikiant, kada ir kaip tie failai atsiranda.

> 3) deja, daugiau jau nesusigaudau tuose "assembleriuose"
>
> Bet, jei pačiam įdomu "sportiškai", tai galėtume rimčiau pakalbėti ta
> tema, kaip juos perskaityti.
> Jei ką, meilas veikiantis ne_toks@yahoo.com

Mano pradmenys tam nepakankami :)
kadaise buvo laikai, kai kompui interas nebuvo butinas,
cheat'o neturejau, tai fallout'o save'us su HEX editorium atsekiau
kurioj vietoj saugo tam tikrus skaiciukus ir juos pasigrazinau :)
Bet tai irgi atlikta primityvaus failu palyginimo budu.