Tema: Re: *.bin ir *.dat
Autorius: Nioka
Data: 2018-02-18 18:42:39
Esu senas programuotojas; dabar baldų gamintojas, bet nenaudoju jokių
staklių su programiniu valdymu ir nesu šios srities žinovas. Abejoju, ar man
gausis greitai perprasti tą staklių valdymo programinę sistemą. Nors baldų
projektavimo programa, su kuria dirbu, lyg tai turi galimybę suformuoti
plokštės pjaustymo kodą CNC staklėms. Jei tau neskubu, pažiūrėsiu, kokius
ten kodus išduoda mano programa.
Kaip suprantu, staklių darbui užduodami/įvedami duomenys, pagal kuriuos
staklės vykdo vienokias ar kitokias funkcijas. Šie duomenys yra G-kodas. Bet
pačiose staklėse gali būti programinis kodas, kuris valdo stakles, priima tą
G-kodą savo darbui, galbūt iš kur nors dar nusistato parametrus ir t.t.
Taigi, pirmiausia turi žinoti, kam naudojamas tas bin ar dat failas: ar tai
ir yra tas G-kodas, ar tai kažkokių staklių parametrų nustatymo duomenys, ar
tai vidinės staklių programos dalis.