Tema: Re: Kur pirkti Bluray diskų?
Autorius: Sniegas
Data: 2021-01-19 18:34:12
Gal atsargiau su tuo optimizmu, nes va jau vieną koroną turim, kuri
pakeitė mūsų gyvenimą, aš antros nenorėčiau. Jei norėsi nuskaityti tą
laikmeną, tikrai turėsi su kuo. Nebent išras kažkokius naujus kabelius,
kaip buvo su IDE ir SATA ir prie naujos mamos nebegalėsi [ajungti seno
diskų įrenginio. Bet bus naujų. Kaip yra vinilinių plokštelių grotuvų,
taip bus ir CD grotuvų. Nemanau, kad DVD ar blu ray mirs taip greitai.