Tema: Re: Kur pirkti Bluray diskų?
Autorius: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz
Data: 2021-01-15 11:23:24
2021-01-15 08:53, Lawrence Jamieson rašė:

> Na, su įrašomais Blu-Ray aš patirties neturiu, bet su CD-R ir DVD-R tai
> turėjau tiek hemorojaus, kad apie kažkokį patikimumą ten kalbėti net
> neverta.

Kaip tik vakar teko išvalyti dulkes iš įrenginio ir perkelti archyvą į
saugesnę vietą.

Visi diskai įrašyti 2008-06. Sunkausiai nuskaitė Verbatim CR-R, kiek
geriau - ACME CD-R. DVD-R ir DVD+R - nuskaitė be problemų.

Visi diskai įrašyti "kad tik būtų", apie jokį lėtą įrašymą net negalvota.

Ankstyviausi turimi tame archyve diskai - 2005 metų, naujausi - 2013.

--
Grzegorz

Chrząszczyrzewoszyce, powiat Łękołody