Tema: Re: Kur pirkti Bluray diskų?
Autorius: Nerijus
Data: 2021-01-15 09:37:15
On 1/15/21 8:53 AM, Lawrence Jamieson wrote:
> Na, su įrašomais Blu-Ray aš patirties neturiu, bet su CD-R ir DVD-R tai
> turėjau tiek hemorojaus, kad apie kažkokį patikimumą ten kalbėti net
> neverta.

	Kiek namie dar turiu to daikto, viskas puikiai veikia. Tik esme ta, kad
ten elementariai nera ka skaityt jau. Tiesa, kazkada prireike XP
instaliacinio CD. Tai puikiai suejo senas diskas is archyvu, nes is HDD
tokios atgyvenos jau seniai istrintos.

	O su bliurejum, tai bus labai paprasta situacija. Po 10-15 metu surasi
lentynoje tuos diskus, tada pradesi jieshkoti kuo cia juos nuskaityti,
nerasi, ir ishmesi nafig viska i konteineri. Cia panasiai kaip koki
penkiacoli flopika dabar rasti. Kur tu ji nuskaitysi? Net jei ir turi
fizishkai toki flopavoda, tai prie siuolaikiniu kompu jis
"neprisijungia". O jei dar laptopas, o jei tapshnoklis?