Tema: Re: Kur pirkti Bluray diskų?
Autorius: benamis
Data: 2021-01-15 20:42:59
Na iskrypimams reiktu negaileti pinigu :)

Cia sakykim per 2 dienas po pilna BR diska sugeneruoji. Kaip kazka
imanoma rasti tokiame kiekyje BR disku? Dar softo reikes katalogavimui...

Gal apie koki LTO draiva pagalvociau tokiu atveju. Neisivaizduoju kiek
kainuoja, bet pasiknisciau ebay kokios senos kartos gal ka galima rasti.