Tema: Re: Kur pirkti Bluray diskų?
Autorius: Sniegas
Data: 2021-01-15 18:09:22
Tuo metu flopikai buvo evoliucijos stadijoje, kai viskas labai greitai
keitėsi, o štai nuo 2001 metų jau praėjo DVIDEŠIMT METŲ ir yra su kuo
nuskaityti tuo metu įrašytus CD. Aš pas asmeniškai turiu tais metais
įrašytų CD, kurie kol kas normaliai skaitosi, taip, kad su 15 metų
nelabai ką ir išgąsdinti.