Tema: Re: Kur pirkti Bluray diskų?
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2021-01-15 19:06:03
2021-01-15 18:21, Sniegas rašė:
> Deja, bet nuotraukos ne 5 MB, o beveik 27 MB. Per dieną pasipildo 700
> nuotraukų - 18 gigabaitų. 3 TB NAS diską jau baigiu užkimšti, reikia
> atlaisvinti, arba naują 8 TB diską pirkti, bet brangu. 50 diskų po 25 GB
> kainuoja 40 eurų. Vos 3,2 cento už gigabaitą. 8 TB HDD vieno gigabaito
> kaina 2,9 cento. Nedidelis skirtumas, bet blu ray patikimumas didesnis.

Dar pigiau yra kritiškai padarytas nuotraukas įvertinti ir iš tų 700
nuotraukų palikti 7.

p.s. ką tu ten taip tvatini, mano žmona fotkina visokias vestuves,
krikštynas ir pan. - 700 kadrų tai čia jos pora valandų nuolatinio
"ivykio" fotkinimo. Aš kai buvau "susirgęs" fotografija ir be fotiko su
keliais objektyvais kojos is namų nekeldavau ir tai niekad net nebuvau
priartėjęs prie 700 kadrų per dieną...