Tema: Re: Kur pirkti Bluray diskų?
Autorius: Sniegas
Data: 2021-01-15 18:21:04
Deja, bet nuotraukos ne 5 MB, o beveik 27 MB. Per dieną pasipildo 700
nuotraukų - 18 gigabaitų. 3 TB NAS diską jau baigiu užkimšti, reikia
atlaisvinti, arba naują 8 TB diską pirkti, bet brangu. 50 diskų po 25 GB
kainuoja 40 eurų. Vos 3,2 cento už gigabaitą. 8 TB HDD vieno gigabaito
kaina 2,9 cento. Nedidelis skirtumas, bet blu ray patikimumas didesnis.