Tema: Re: Kur pirkti Bluray diskų?
Autorius: Nerijus
Data: 2021-01-18 14:38:34
On 1/15/21 6:09 PM, Sniegas wrote:
> Aš pas asmeniškai turiu tais metais įrašytų CD, kurie kol kas normaliai
> skaitosi, taip, kad su 15 metų nelabai ką ir išgąsdinti.

	As irgi turiu (kazkur sandeliukyje numesta CDROMAVODA), bet ar ji
prijungus prie kompo jis dar ka nors skaitys - neesu garantuotas.
	Bet jei nueisiu i nauja kompu klase - nebus kuom nuskaityt, kaip ir
laptopai nebeskaito. Manau po 15 metu bus tik "spec paslauga" uzh brangiai.
	O dar po 10 metu likimas bus toks pats kaip Apollo eros softo ir hw.
Tikriausiai zinote, kad vienintelis "patikimas" to softo bekupas yra
popierine knyga, kurioje isspausdintas softo listingas.
	:-)