Tema: Re: Planšetė iki Kalėdų ~ 300 Eur
Autorius: Bronco
Data: 2021-01-06 20:57:56
On 2021-01-06 20:27, rr wrote:
> O kam išimt? klava gi tas pats paprastas įdėklas, tik su mygtukais,
> nulenki į nugarą ir viskas :) O "gal norėsiu kitu kampu" nu tai kaip čia
> pasakius, joks dėklas visų įmanomų kampų nepadaro

Jei nulenki klavą kaip tu sakai "į nugarą", tai jau jokiu kampu
nepastatysi, nes klava uždengia integruotą į dėklą stovą. Tada gali tik
rankose laikyti arba reikia turėti atskirą stovą. Plius nepatogu laikyti
rankose, nes dėl prikabintos klavos bus didesnis svoris ir ten tie
klavišai nemaloniai maigosi. Todėl aš tą klavą pastoviai lupu nuo
tableto, jei tik jį imu į rankas.