Tema: Re: Planšetė iki Kalėdų ~ 300 Eur
Autorius: RaR
Data: 2021-01-05 11:00:30
Priedo, kiek pažiūrėjau, tai S5e originalus dėklas su klaviatūra, kuri
jungiasi per POGO jungtį, yra vientisas - klaviatūrą gali nuimti tik su
visu dėklu, o pati klaviatūra prisijungia tik esant tam tikram dėklo
išlankstymui, ekranas stovi tik tam tikru kampu. Tai gal nėra reikalo
tam leisti pinigus, geriau nusipirkti gerą dėklą, galbūt originalą, ir
atskirai bluetooth klaviatūrą, gal kartu su pele. Yra ir krūva kiniškų
stovų su klaviatūra panašaus dizaino, tik klaviatūra bluetooth, ne POGO.
S6 ir S7/S7+ dizainas jau daug geresnis - klaviatūrą gali lengvai
atjungti, laiko tik magnetas ir nugarinę stovo dalį naudoti atramai. Be
to tos atramos kampas tiek su prijungta, tik su atjungta klaviatūra, yra
keičiamas. Priedo, šiose klaviatūrose yra ir touchpadas. Tai tokį dėklą
yra daug daugiau prasmės pirkti.
Pats kol kas irgi svarstau ar S6 pirkti originalų dėklą be klavos, ar su
ja - greičiausiai naudojantis daugiausiai ji būtų nuimta, bet nešiojant
ar kur numetant reiktų vėl uždėti, nes kitaip niekas ekrano neapsaugo.
Neoriginalūs dėklai nė vienas nepasirodė verti dėmesio, nes su jais
garantuotai pieštuką pamesi.