Tema: Re: Planšetė iki Kalėdų ~ 300 Eur
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2020-12-17 12:01:24
2020-12-17 11:37, Rrr rašė:
> Argumentu cia jokiu ir nereikia. Jeigu surasytu kiek konkreciai ir kam
> bus naudojama - tada gal butu ir kazkokiu argumentu. Kaip jau rasiau,
> kazkokiam spec naudojimui tikrai kai kuriais variantais geriau Android,
> bet tik ne bendram naudojimui.

Na, iPad tikrai geras pasirinkimas. Pas mane namie yra dar 2014 metų
sausį pirktas iPad Mini 2. Tai iki dabar sau veikia ir vargo nemato.
Taip, naujausia iPadOS jau nebesideda, ir su iOS 12 nei stabdo, nei
kažkokios compatibility problemos lenda.

IMO čia pakankamai geras rezultatas, kai planšetę galima net ir po 7
metų kaip niekur nieko naudoti.

--
Edvinas