Tema: Re: Planšetė iki Kalėdų ~ 300 Eur
Autorius: RaR
Data: 2021-01-05 19:52:15
Tai aš ir linkstu link originalaus kompaktiško dėklo ir poreikiui esant
bluetooth klava. Man plašetė praktiškai tik internetui ir multimedijai,
nors dabar ir dauguma dokumentų online, tai gal kelionėj juos patogiau
redaguoti su fizine klava. Dėl touchpado, tai man panašiai pieštukas -
kad jau yra, tai reikia nešiotis, nors nežinau kiek jį iš viso naudosiu.
Bet jau beveik pora metų be pieštukų tik A klasė pas Samsung.