Tema: Re: Planšetė iki Kalėdų ~ 300 Eur
Autorius: Bronco
Data: 2021-01-05 18:27:49
On 2021-01-05 11:00, RaR wrote:
> Pats kol kas irgi svarstau ar S6 pirkti originalų dėklą be klavos, ar su
> ja - greičiausiai naudojantis daugiausiai ji būtų nuimta, bet nešiojant
> ar kur numetant reiktų vėl uždėti, nes kitaip niekas ekrano neapsaugo.
> Neoriginalūs dėklai nė vienas nepasirodė verti dėmesio, nes su jais
> garantuotai pieštuką pamesi.

Jo, naudotis su prikabinta klava, kai jos nereikia, yra nepatogu, o kai
ji nuimta, tada nesaugomas ekranas, tai taip ir tuda siuda obratno su ta
klava ir žaidžiu :) Jei būtų ne magnetai, o jungtis, būtų dar smagiau :]

Todėl labai gerai reik pagalvot prieš priimant sprendimą ją pirkti.
Kartais būtų daugiau logikos turėti atskirą kompaktinę BT klavą ir pelę.
T.y. kai tikrai reikia, išsitraukei ir naudoji.

O dėl touchpado, tai... asmeniškai nelabai juos aplamai mėgstu, tai jei
prireikia padirbėti rimtai, vis tiek jungiu BT pelę. T.y. man asmeniškai
S7+ originalioje klavoje touchpado buvimas nesudaro kažkokio rimto
pliuso. Ale, "na yra ir yra, gal kada pravers".