Tema: Re: Planšetė iki Kalėdų ~ 300 Eur
Autorius: Rrr
Data: 2020-12-20 21:53:22
Uz tokia pat kaina, tai cia galima lygint su iPad Pro 2020. Duodu bybi
nukirst, kad iPadas vartosi geriau ir ant jo viskas veikia ir dar ilgai
veiks PASTEBIMAI greiciau, geriau ir experiance'as bus zymiai geresnis.
Teoriskai, pas tave tik pagal specifikacijas geriau, kad AMOLED (kur
plemais nueina ilgiau panaudojus ir spalvos uzastrintos Samsungo).
Neabejoju, kad iPado sukalibruotas IPS rodys zymiai geriau. Uz tokia
kaina, tikrai buciau emes iPad Pro 2020, net negalvociau, jeigu reiketu
tableto. Gal ten kainos skirtumas nezymus ir yra, geriau damesciau
(+10-20%?) ir butu buves iPad. Kas supranta - pasakys tau ta pati. Ir
nepamirsk, cia tau sako zmogus (as), kurio visi irenginiai nuo pat
Android atsiradimo buvo ir yra tik Android.

Del to, kad TAU TAVO "TAB S7 Plus 5G su 120 Hz" TAU yra geriau - niekas
nesigincyja ir net nezada. As tuom tikiu ir dziaugiuosi su tavim kartu,
kad turi tai kas tau yra gerai. :)