Tema: Re: Planšetė iki Kalėdų ~ 300 Eur
Autorius: Bronco
Data: 2020-12-20 22:57:53
On 2020-12-20 21:53, Rrr wrote:
> Duodu bybi nukirst, kad iPadas vartosi geriau ir ant jo viskas veikia ir
> dar ilgai veiks PASTEBIMAI greiciau, geriau ir experiance'as bus zymiai
> geresnis.

Šeimoje turim ir ipadą, tai gal nereik man apie experiensus pasakoti :)
Lyg experiensas tai tik tai, per kiek milisekundžių kažkuris apsas
pasileido...

Vienintelis pliusas ipadų, jog jų chipsetai greitesni už topinius
drakonus ir jei tuo ipadu tikrai planuoji naudotis 10 metų, tai tada
viskas ok, teisingas pasirinkimas.

Bet matai, dauguma žmonių neperka tabletų tokiam laikotarpiui, o 2-3,
jei reikia 5-is metus puikiai komfortiškai veikia ir galaxy s tabai,
nereikia jokių ipad pro.

Na ir šiaip, aš tai nelabai suprantu kaip obuolistai youtubę žiūri su
tomis reklamomis, aš turbūt išprotėčiau nuo tokio "experienso" :) O
yutubės spoksojimas yra koks 70 proc. viso laiko, ką aš darau su
tabletu. Nenustebsiu, jei ir absoliuti dauguma kitų tabletų naudotojų
daugiausia laiko praleidžia spoksodami YT, filmus ir serialus. Čia dar
galėtų būti išgvildenta papildoma tema apie 4:3 vs 16:9 ar 16:10 ekranų
naudą namų ūkyje, bet tiek to, praleiskim šį kartą...

Likę 25 proc. darbas, kuriam dažnai reikalinga klava ir pelė, ir kas
liko žaidimai. Tai net tavo paminėtas ipad pro geriau nebent su
žaidimais tvarkytųsi, o visa kita absoliutus feilas.

iPad yra geras pasirinkimas profesionaliems dailininkams dėl gero
specializuoto softo, bet tai labai nedidelis procentas žmonių. Ir dar
yra atskira labai reta kategorija veikėjų, kurie kažkodėl video
montavimą atlieka su tabletu. Sakyčiau, tai jau lengvas iškrypimas, bet
tada ipad pro irgi geriau tinka.