Tema: Re: Planšetė iki Kalėdų ~ 300 Eur
Autorius: Bronco
Data: 2020-12-24 17:33:17
Čiukčia ne čitatel, čiukčia pisatel, ane?

Sniegai, prasiplauk akis jau ir dar sykį paskaityk kas tau rašyta! Aš
tau aiškiai parašiau, kas kam skirta, o Rimas siūlė ne Vanced susikišt į
Mi Box'ą, kuriam jis neskirtas, o tik vaizdą iš telefono permest į TV,
nes Mi Box'as turi Chromecast.

Bet mano manymu, visi tie chromecastai, dmr ir pan. geri tik tuo atveju,
kai kito kelio nėra. O į Mi Box reikia instaliuoti Smart YouTube TV ir
nesicackint su chromecastais, ir bus tau laimė. Linkas nurodytas kitame
mano poste.