Tema: Re: seno hardwaro speciam #2
Autorius: MRT
Data: 2019-02-21 22:13:09
> Aciu MRT, daug davei medziagos :) Dar papildziau g photos albuma, ten
> matosi veikiancio kompo biosas, ir 'naujojo', 'balto' Fujitsu PII,
> resource configuration dalis, kuria visom kombinacijom prievartavau. Dar
> isjungiau visokius portus ir pan. Ant veikiancio PI, veikia tiesiog, su
> bios defaultais. Aida64 device resources nenufotkinta, bet pamenu nieko
> idomaus nebuvo :)

Pilkas - P1 veikiantis
AWARD melynas speju Fujitsu PII

pas AWARD matau
IRQ-3, IRQ-4 = Legacy ISA
kiti IRQ - PCI/ISA PnP

tavo gudziu laiku korta abejoju ar yra "ISA PnP"
ar gali ant IRQ-5 ir t.t. paziuret ar duoda "Legacy ISA" uzstatyt?

> autoexec.bat, config.sys nieko neturi, anei softas neturi jokiu raktu,
> ini ar panasiu failu. Ai, dar, galeciau imesti keliu simtu MB .vhdx
> faila, to DOS disko turini :)

principe juk turi kazkas buti nuo tos ISA kortos..
net CD paleist is po DOS'o reikejo failiuko..
nelabai man tikisi, kad gali ta ISA korta veikt pliku DOS.
na jei DOS'ui ji nerodoma, vadinas ta programke ja DOS'ui pakisa.

Man po Win98se veikdavo juk DOS'e paleistas FakeCD tipo Daemon tools :)

PS. Aida64 ten kur apie ISA rodo, tai ne ISA device, o pati ISA slota.