Tema: Re: seno hardwaro speciam #2
Autorius: ejs
Data: 2019-02-20 20:57:00
On 02/20/2019 08:22 PM, MRT wrote:

> 4.0 Server .. dar du client yra, kuriuos isnaikint nusitaikes..

NT 4.0 Server čia ... 1996? Stabilūs klientai :)

> nu jo.. saugiai.. neatsidaro, kol ant kliento SMBv1 client neimeti :)

heterogeninės aplinkos knisa.

> sorry, siaip neisikertu.. ant Win2k jau ju gausiai padaugejo?

win2k nepaliko galimybių nepasijausti admin'ais.

> nors as kazkada sekmingai NT-seimos virusu siautejima
> namie atlaikiau su tuo metu man fainiausiais Win98se :)

kaip reikia savęs nekęsti .. :)

> cia irgi silpnokas.. aktualu siais laikais tie NetBIOS, WINS ir pan.?

Šiais - ne, bet kainyninio LAN'o - dar ir kaip. Dar ir dabar iš juanimo
gridžiu prisipačinimus apie tinklų "laužimą" :)

> nes nesutampa su laidinio telefono isdestymu? :D

Prisipažinkit, pakliūsit į Istoriją, jei prikalbinsiu RQ padaryt commit'ą.
Perrašiau greit ranka pagal Braliukų pavyzdį ir atrodo kad veikia.
4$¼€ -_–¿ qQūŪ wWėĖ eEęĘ uUųŲ iIįĮ aAąĄ sSšŠ '"„“ zZžŽ cCčČ

// AltGey variant for Lithuanian letters
// Made by ejs, 2019
// ant the Unknown Solder from news.omnitel.net

partial alphanumeric_keys modifier_keys
xkb_symbols "altgrey" {

     include "latin"
     include "eurosign(e)"
     include "level3(ralt_switch)"

     name[Group1]="Lithuanian (AltGrey)";

     key <AE04>	{ [         4,     dollar,   onequarter,       EuroSign ]	};
     key <AE11> {[    minus,    underscore,              endash
      ]};

     key <AD01> {[        q,             Q,             umacron,
Umacron ]};
     key <AD02> {[        w,             W,	     eabovedot,	  Eabovedot ]};
     key <AD03> {[        e,		E,	       eogonek,     Eogonek ]};
     key <AD07> {[        u,             U,             uogonek,
Uogonek ]};
     key <AD08> {[        i,             I,             iogonek,
Iogonek ]};

     key <AC01> {[        a,             A,             aogonek,
Aogonek ]};
     key <AC02> {[        s,             S,              scaron,
Scaron ]};
     key <AC11> {[        apostrophe,    quotedbl,  doublelowquotemark,
leftdoublequotemark ]};

     key <AB01> {[        z,             Z,              zcaron,
Zcaron ]};
     key <AB03> {[        c,             C,              ccaron,
Ccaron ]};

};