Tema: Re: seno hardwaro speciam #2
Autorius: MRT
Data: 2019-02-20 22:16:02

> NT 4.0 Server čia ... 1996? Stabilūs klientai :)

mhm, servas reikalingas (jau upgreide dariau), o NT workstation -
telefonu stociai per COM ir antras uzleista "siuksle"

> win2k nepaliko galimybių nepasijausti admin'ais.

adminams? :)

> kaip reikia savęs nekęsti .. :)

cia mazdaug 2003m. buvo.. paskui su win2k+zonealarmu
sedejau ir WinPX baisiai nenorejau :) .. uz tai darbe
atkersyjo - teko su Win Verslo Vista sedet nuo gan anksti.

> Prisipažinkit, pakliūsit į Istoriją, jei prikalbinsiu RQ padaryt commit'ą.
> Perrašiau greit ranka pagal Braliukų pavyzdį ir atrodo kad veikia.
> 4$¼€ -_–¿ qQūŪ wWėĖ eEęĘ uUųŲ iIįĮ aAąĄ sSšŠ '"„“ zZžŽ cCčČ
>
> // AltGey variant for Lithuanian letters <..>
>      key <AB03> {[        c,             C,              ccaron, Ccaron ]};

Is viso to supratau tik RQ - jis mano grupiokas buvo :)