Tema: Re: seno hardwaro speciam #2
Autorius: MRT
Data: 2019-02-20 20:22:35

> 3.5 / 3.51 ar 4.0?

4.0 Server .. dar du client yra, kuriuos isnaikint nusitaikes..

> Aš specialiai NT 4.0 imdavau, kad kolegos mažiau turėtų galimybių
> sėkmingai ištrint visą informaciją.

nu jo.. saugiai.. neatsidaro, kol ant kliento SMBv1 client neimeti :)

sorry, siaip neisikertu.. ant Win2k jau ju gausiai padaugejo?
nors as kazkada sekmingai NT-seimos virusu siautejima
namie atlaikiau su tuo metu man fainiausiais Win98se :)

> NetBIOS int he Internet! Because we don't care!

cia irgi silpnokas.. aktualu siais laikais tie NetBIOS, WINS ir pan.?

> PS. skaičių klaviatūros išdėstymą sugalvojo /censored/.

nes nesutampa su laidinio telefono isdestymu? :D