Tema: Re: seno hardwaro speciam #2
Autorius: MRT
Data: 2019-02-20 23:07:48

> bent jau moka kaip COBOL programeriui? Nors ne, tada turėtum aptarnauti
> NT 3.5

siaip as ne programeris.. helpdesk'eris, t.y. pigesnioji mesa..
ten kur tipo prie servu - alga ta pati.. isejo kolega,
tai del saves pagalvojau laikas darytis helpdesk++

> naminiams juzeriams. Ir tuo pačiu admin'ams teko kelti kvalifikaciją
> duomenų atstatyme :)

su WinNT tipo turim kas turi kvalifikacijos.. bet duomenu
atstatymas su ntbackup, kuri mokejo tik i juostas kazkaip nx.
nukeliau dali info, likusia - klonavau HDD, tai bent failu
sukurimo, modifikavimo ir t.t. datos su visais ACL'ais niekur nedingo.

> bent jau ant vištos, o ne gaidžio 98SE (Sick Edition) :)

kokius Heroes III kalt suejo man ir 98SE..
2001m. kompe tikrai buvo tik 32MB RAM,
berods tik veliau isimeciau +64MB
o ir remontuotis Win98se man atkalta sistema.
dar kazkoki DOSini "daemon tools" naudojau,
tai su Win98se jis veike, o su WinMe - ne.