Tema: Re: seno hardwaro speciam #2
Autorius: MRT
Data: 2019-02-20 19:09:34
> chipsetai ivairiai dirba. settingai kitokie. dazniausiai pasidarydavo
> idiegiant ar paleidziant pirmasyk. arba buna parasyta kas i kaip turi but.

man irgi teko aklai bandyt HW keist, OS upgrade'int..
na irgi visokiu cirku apturejes.. minusas,
kad jau is esmes non-DOS environment'as
buvo cirkas ir su specifiniu softu, kuris prie tinklo
kortos MAC adreso prisirises, primenu ir ~11val downtime,
kai bandem WinNT kompe 10Mbps PCI korta pakeisti i 10/100Mbps.

> disko klonas padetu tik jei identiskas kompas.

ir del BIOS setting vis vien gali but kazkas kitaip..
o 499-tam uzmest aki i tarkim Asus PII matkes manualo du psl 51-52
https://ideafix.name/old/mb/asus/slot1/440bx/p2b-f/p2bf-101.pdf
manau praverstu, jei jau pagalbos reik..

> as esu turejes panasiu problemu su beveik identiska motina - viena
> turejo sata, kita ne. nors viskas kaba scsi

jei HW buvo su SATA, tai itariu problemas ne visai su ISA kortom.