Tema: Re: seno hardwaro speciam #2
Autorius: ejs
Data: 2019-02-20 22:43:40
On 02/20/2019 10:16 PM, MRT wrote:
> mhm, servas reikalingas (jau upgreide dariau), o NT workstation -
> telefonu stociai per COM ir antras uzleista "siuksle"

bent jau moka kaip COBOL programeriui? Nors ne, tada turėtum aptarnauti
NT 3.5

> adminams? :)

naminiams juzeriams. Ir tuo pačiu admin'ams teko kelti kvalifikaciją
duomenų atstatyme :)

> cia mazdaug 2003m. buvo.. paskui su win2k+zonealarmu
> sedejau ir WinPX baisiai nenorejau :) .. uz tai darbe
> atkersyjo - teko su Win Verslo Vista sedet nuo gan anksti.

bent jau ant vištos, o ne gaidžio 98SE (Sick Edition) :)

> Is viso to supratau tik RQ - jis mano grupiokas buvo :)

čia Xorg klaviatūros išdėstymas su AltGrey variantu. Kažkas buvo įmetęs
jį mŠ Windows, perdariau į Xorg / Linux.