Tema: Re: Issirinkau router'i
Autorius: Tomas D.
Data: 2018-04-24 05:40:41
Velniai zino - matyt kaip pataikysi. Pas mane pvz yra TP-Link 100Mbps
switchas sukistas i dezute sienoje - jau kokie 8 metai veikia. O va TP-Link
routeriu tai kiek turejau - vis uzluzdavo kazkur kazkaip. Aisku nueini,
perkrauni ir vel veikia savaite, bet galu gale tai uzknisa. Su visokiais WRT
gal ir galima zaisti, bet tai tik patvirtina fakta, kad gamintojas iskarto
gerai nepadaro.
Isivaizduok dabar pirktum masina ir ten kazka perflashint reiktu, kad ji
bent 200km nuvaziuotu...