Tema: Re: Išsirinkau router'į
Autorius: Sniegas
Data: 2018-04-16 21:56:30
Na, pasižiūrėjau aš Technicolor instrukciją -
https://www.telia.lt/documents/20184/3710869/Technicolor+TG389ac+instrukcija.pdf/09333182-d700-428a-a1b4-50a112b6da00

23 puslapyje rašoma, kad visgi galima atjungti DHCP. Aš kažkada
žiūrėjau, bet neradau, o paklausius konsultanto pastarasis atsakė, kad
negalima. Kitą savaitę grįšiu namo, sukeisiu routerius vietomis ir
išsispręs mano problema, Technicolor padarysiu, kad veiktų kaip AP, o
Asus RT-N16 kaip pagrindinis routeris. Ačiū už pagalbą.