Tema: Re: Išsirinkau router'į
Autorius: Sniegas
Data: 2018-04-15 22:17:48
Качество: WEB-DL (2160p)
Видео: MPEG-4 AVC, 80000 Кбит/с, 3840x2160 , 23.976 кадр/с
Аудио: Русский (DTS, 6 ch, 768 Кбит/с), (AC3, 2 ch, 192 Кбит/с), (AC3, 6
ch, 448 Кбит/с), английский (DTS-HD MA, 6 ch, 3384 кбит/с), (АС3, 2 ch,
224 Кбит/с)
Размер: 69.94 ГБ

Качество: Blu-Ray (2160p)
Видео: HEVC, ~ 56159 Кбит/с, 3840x2160, 23,976 Кадр/с
Аудио: Русский (AC3, 6 ch, 448 Кбит/с), французский (AC3, 6 ch, 640
Кбит/с), английский (DTS-HD MA, 6 ch, 2218 Кбит/с), (AC3, 6 ch, 640
Кбит/с), (AC3, 2 ch, 224 Кбит/с)
Размер: 58.57 ГБ
Продолжительность: 01:57:21

Качество: Blu-Ray Remux (2160p)
Видео: HEVC, 40,9 Мбит/с, 3840x2160, 23.976 Кадр/с
Аудио: Русский (Dolby TrueHD, 6 ch, 3481 Кбит/с), (AC3, 6 ch, 448
Кбит/с), (DTS-HD MA, 6 ch, 3637 Кбит/c), (DTS-HD MA, 6 ch, 3577 Кбит/c),
английский (TrueHD, 8 ch, 4498 Кбит/c), (DTS-HD MA, 6 ch, 3840 Кбит/c),
(AC3, 6 ch, 448 Кбит/с), украинский (AC3, 2 ch, 192 Кбит/с)
Размер: 52.04 ГБ
Продолжительность: 02:01:29

Tai ką dabar daryti, kai 4K tik tokie teeina? Penktadienį užsakysiu tą
TP-link, antradienį atveš, kitą penktadienį grįšiu atostogų ir
pasikursiu. Turėsiu 4 laisvas savaites filmams žiūrėti.