Tema: Re: Išsirinkau router'į
Autorius: Sniegas
Data: 2018-04-15 21:47:00
Aš iš tiekėjo gaunu 300. O filmus noriu žiūrėti iš qnap per gigabitinį
lan. Asus per laidą praleidžia gigabitą, bet sušiktas samsungas turi tik
100 mbps laidinę jungtį ir tame viskas ir užsistabdo. Kitame kambaryje
yra Telia Technicolor ac routeris, buvau nunešęs tą sušiktą samsungą
šalia jo ir bandžiau 4K filmą - per 5 GHz ac eina be problemų, tik kad
didelis atstumas tarp Telia routerio ir televizoriaus kai jie stovi savo
nuolatinėse vietose ir jau nepasiekia 5 GHz signalas iki sušikto
samsungo. O Asus routeris veikia kaip AP ir stovi per 1,3 m nuo
televizoriaus. Tai va aš jį ir noriu pakeisti nauju. Dar pažiūrėsiu,
kaip man Xiaomi MI box rodys, 27 dieną grįžtu atostogų ir viską
išsiaiškinsiu aš ten su tuo tinklu. Speed test tiek ir rodo - 300 mbps.
Samsungas palaiko ir 2,4, ir 5 GHz ac standartą. Bet siauraakiai
pagailėjo kelių dolerių normaliai LAN mikroschemai ir įkišo 100 mbps
šūdą. Pilnas internetas straipsnių apie tai, kad Samsung per wifi eina
greičiau, nei per LAN.