Tema: Re: Išsirinkau router'į
Autorius: Sniegas
Data: 2018-04-16 21:44:00
Ne, aš iš linkomanijos nieko nesisiunčiu. Vienu žodžiu nukrypot į gilias
lankas. Aš ieškau sprendimo dėl routerio, ne dėl failo dydžio iš
torentų. Aš knibinėjau tą Telijos Technicolor, bet ten neina atjungti
DHCP, bet va kažkaip pražiūrėjau, gal ten yra galimybė jį nustatyti, kad
veiktų AP režimu? Ir man jis kelia įtarimų, nes Himedia Q5 Pro nemato jo
5 GHz dažnio. Atsinešiau prie pat Q5, įjungiu ir nemato 5 GHz.
Nesupratau, ar routeryje bėda, ar Q5. Galvoju, gal tą Technicolor
grąžinti Telijai, o sau pastatyti kažką galingesnio, kad visas buto
kertes padengtų 5 GHz dažnis.