Tema: Re: Išsirinkau router'į
Autorius: Sniegas
Data: 2018-04-14 22:45:25
Na, po penkerių metų tikrai nebus jokio skirtumo, ar aš keisiu 50 eurų
vertės, ar 150. Aš dar abejoju, ar iš vis pirksiu dabar. Pažiūrėsiu per
atostogas, kaip MI box traukia su senu routeriu. Man senas kliūna tik
tiek, kad Samsung per jį neveža 4K filmų. Per metus tik 6 savaites būnu
namuose, nelabai reikia dabar ten kažką keisti. Planas yra dar 23
mėnesius JK gyventi. Tada žiūrėsim.