Tema: Re: Išsirinkau router'į
Autorius: Sniegas
Data: 2018-04-15 21:53:20
Na, aš dabar čia Anglijoje MAG stb jungiau per n - trūkčiojo vaizdas,
nusipirkau TP-Link wifi extender, jis su routeriu jungiasi 5 GHz ac, o
su MAG stb jį jungiu per laidą - gerokai stabilesnis ryšys, nesustoja
taip vaizdas, kaip prisijungus per n. Ir jo speed test seniau rodė apie
9 - 11 mbps, dabar net iki 40 - 45 mbps pasiekia.