Tema: Re: Išsirinkau router'į
Autorius: Sniegas
Data: 2018-04-16 22:04:59
Na, aš esu jau ganėtinai senas ir nelabai pastabus, todėl neradau, kaip
atjungti DHCP ant Technicolor. Dabar va pasižiūrėjau jo instrukciją ir
radau kaip. Taigi ten, kur jis dabar stovi statysiu Asus, o Technicolor
pastatysiu į ten, kur dabar stovi Asus. Tiesiog sukeisiu juos vietomis.
Taip 5 GHz dažnį turintis routeris atsidurs per pusantro metro nuo
televizoriaus ir mano problema išsispręs, nereikės pirkti kito routerio.