Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: svyt
Data: 2017-02-27 10:25:35
Androidui draiveriu ne karto nesu instaliaves, rootinau tik savo
 malonumui, daugiau del sportinio intereso, dabar tas telefonas
 nerootintas, po paskutinio remonto. Beje, samsung gelezies kokybe
 mane ypac nuvylusi, turimi/tureti 3 aparatai, vienas nepataisomas
 (nera meistru vilniuje samsung tab 1000 programiskai sutvarkyt),
 kiti du po 3 garantinius praeje ir po garantijos gede iz
 brangiai, galaxi mega mokejau 160 e uz remonta pernai, daug, bet
 aparatas dziugina iki siol, manau jis vertas tiek vis dar, gal
 nebeges.
Nauja technika sau ir vaikams hueway perku, sitie negenda kol kas
 visiskai.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----