Tema: Re:Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: svyt
Data: 2017-02-18 14:46:35
Sunuibkazkoki iz 100 euru hueveju pries metus nupirkau, tavo
 poreikiam pilnai tinkamas. Androidiniai gerokai pigesni, kad ir
 vien del nemokamo softo ir mazesniu poreikiu.
As asmeniskai androide pasigendu tik galimybes spausdint mano
 spalvotu lazeriniu printeriu ir galimybes 3 warkrafta
zaisti.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----