Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-02-14 15:50:11
2017.02.14 15:41, Tomas rašė:
> Tai čia matyt priklauso nuo proto sandaros. Mano žmonai pvz. androido
> irgi neįkiši, duok win mobile.
>
> "fenix@w"  wrote in message news:o7ur5r$lpv$1@trimpas.omnitel.net...
>

> win telefona uosvienes padariau - nuosirdziai patenkinta. galvojau kad
> turesiu dideli minusini acceptance faktoriu, bet gavosi priesingai. kai
> pagalvojau, galejau is karto ir androida suvairuot, bet tas win telefas
> buvo visiskas pigiakas.

buvo numigruota nuo senos mygtukines nokia. tas pats ir mamai - tik jai
isiulytas android sony pavidalu, tai acceptance faktorius dar didesnis
nei pas uosviene. is savo puses vienintele klaida padariau kad tai
sony... galvojau bus ux geriausias, bet tas soniskumas kartais papisa
prota. mama naudoja telefa DAUG placiau nei uosviene - jau ir
navigacijoms apmokyta naudotis, ir sinchronizavimai ir t.t.