Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: bambukas
Data: 2017-02-14 17:04:00
>"MRT"  parašė naujienų news:o7v1rk$qdk$1@trimpas.omnitel.net... net nesant
>lepiam - neziureciau windausiniu aparatu su 2RAM/32GB
>(anksta ziauriai, windams ir susiupgradint negausiai vietos - toki reikejo
>pries pora metu pirktis ir jau but i naudojimo pabaiga,

viskas teisybė- su 2RAM/32GB vietos kaip bendrabutyje, labai kukliai gyvent
reikia su tokiais resursais, bet dar įmanoma :)
teko androidą išmest ir perinstaliuot švariai kad kažkaip sutilpt.

>Teisybes delei, tai tie Atom x5-z8350 negausiai pagerinti Z37**
>http://www.notebookcheck.net/Intel-Atom-x5-Z8350-SoC.167868.0.html
>modernesne videlka ir perliptas 2GB RAM limitas (z83** neoficialiai)..

irgi pritariu- mano naujasis Z8300 su 4GB RAM ir 64 GB eMMC užsikrovinėja
ilgiau nei senasis su Z3736F su 2GB RAM ir 32 GB eMMC
spėju kad dėl 64 bitų windowsų, arba su draiveriais netvarka