Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: Bronco
Data: 2017-02-17 17:05:29
On 2017-02-17 12:16, budulis vulgaris wrote:

> Kiek as Gnusmasu čiupinėjau - ne. Labai jau ten mutantišką Androuidą
> Gnusmasas sudėjęs. Jei jau Androidinis įrenginys, tai tik grynaveislis
> Androidas is Googlo.

Man irgi grynaveislis Androidas labiau patinka, bet kad negalima be root
naudoti Samsungo telefonų ir tabletų, yra netiesa.

> Pvz antivirusus ;)

Naudoji? Kiek mokėjai? :]

> Klausyk, o nafig tu Panasonic teliką naudoji? Ten juk irgi advanced
> juzeris nei per remote į kokį windowsinį kompą nepasijungs, nei
> buhalterinio softo nepasileisi. Gaidys visiškas.

Žinok, praleidai labai gerą progą dar vienam puikiam argumentui šioje
diskusijoje, nes aš dar ir Samsung šaldytuvą naudoju! :] Ir jame net
wifi nėra, tai prie jo iš viso neįmanoma prisijungti remote. Naudokis
proga ;)