Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-02-14 13:54:35
2017.02.14 13:31, foonia rašė:

> O tu realiai bandei plansetke su Win 10? As kazkada galvojau apie
>  toki reikala, pasiemiau
> savaitgali pabandymui ir nuo to karto

lygiai tas pats - shudas, BET: joje pasileidzia visos egzotiskos man
reikalingos programulkos. visais kitais atvejais geras android
ispildymas daug daug daug geriau.
win telefona uosvienes padariau - nuosirdziai patenkinta. galvojau kad
turesiu dideli minusini acceptance faktoriu, bet gavosi priesingai. kai
pagalvojau, galejau is karto ir androida suvairuot, bet tas win telefas
buvo visiskas pigiakas.