Tema: Re: Kokie tablet`ai dabar skaitosi ok?
Autorius: Bronco
Data: 2017-02-15 15:06:58
On 2017-02-15 11:19, eMJei wrote:
> ipad nera brangus, analogisko svorio dydzio ir ekrano raisko grozio
> tabeltai kainuoja BRANGIAU, bent tuomet kai savo air 2 pirkau tai
> tikrai. is esmes ir prikau nes pigiausias buvo variantas.

Analogiški tai čia katrie? Mano supratimu, tas pats Galaxy Tab S2 ir yra
alternatyva Air 2-am iš Android stovyklos, tai kaina jų plius minus vienoda.

http://www.skytech.lt/smt813nzweseb-samsung-galaxy-tab-97inch-wifi-p-318409.html

https://www.ishop.lt/ipad/ipad-air-2-wi-fi-32gb-sidabrinis-plansetinis-kompiuteris.html

Bet yra niuansas, jog 32GB šiais laikais jau toli gražu ne visiems yra
pakankamas kiekis, o tada žiūrim ką turim:

https://www.ishop.lt/ipad/ipad-air-2-wi-fi-128gb-sidabrinis-silver-128gb.html

Kai tuo tarpu Tab S2 tiesiog įsimeti microSD kortelę nors ir 256GB.