Tema: Re: pakomentuokite komplektà
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-02 21:34:35
Tai vat aš ir įtariu, kaip rašiau, kad pagrindinis tų gedimų kaltininkas - temperatūra. Negana to, kad oro cirkuliacija jokia paprastai aplink HDD notebookuose nenumatyta, tai dar kai kurie genijai įsigudrina juos visai šalia CPU/VGA įsabačint, o tada xujakšt ir po apkrova HDD pasiekia kokius 70 laipsnių - kurortas, ble :-)

Stacionaro atveju, tikėtina, gyvybingumas turėtų būt žymiai geresnis, bet esmės tai nekeičia - šiais laikais 1TB disko pirkimas nelabai logiškas, nebent kaip sisteminis, bo 500GB visai neapsimoka pagal talpą/kainą, tik tada geriau (išskyrus pavienius specifinius atvejus)  3.5" 7200rpm, nei notebookinis - ir greitesnis, ir pigesnis, ir ten jokių papildomų rėmelių tvirtinimui nereikia.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/