Tema: Re: pakomentuokite komplektą
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-01 14:15:24
Viskas kaip ir OK, o vat dėl maitblokio visgi pagalvok - Seasonic kainuoja simboliškai brangiau, gamintojas bene pats geriausias pasaulyje :-), schemotechnika OK, kondikai ten vienareikšmiškai geri (skirtingai nuo bet kurio panašiai ar mažiau kainuojančio parduodamo Lietuvoje - kažkada sugaišau kelias dienas analizuodamas šitą reikalą) ir galiausiai 5 metų garantija.
Tiesa, ir dėl HDD aš vis dar savo nuomonės prisilaikau, WD Red būtų geriau - ir statistiškai vienas patikimiausių, ir garantija ilgesnė...

Nu tai galutinis sprendimas bet kokiu atveju tavo, bet kokiu atveju sėkmės renkantis, perkant ir naudojantis.

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/