Tema: Re: pakomentuokite komplektą
Autorius: MRT
Data: 2016-09-01 14:42:26
> dar katą atnaujinau : http://www.skytech.lt/krepselis-79119.html
> Turiu dar klausimą dėl MB - pasiūlyta ir mano pasirinkta yra microATX. Gal geriau be "micro" būtų kokia nors?

Viskas gerai su tom microATX.. didesne ir i korpusa netilptu:
http://www.zalman.com/contents/products/view.html?no=98
Pilnas ATX vs Micro = ne 4 slot'ai korpuso gale, o 7 slot'ai
Pagal matkes didi micro turi sutilpti i 244x244mm, o ATX 305x244

GA-B150M-DS3H (rev. 1.0)
Micro ATX Form Factor; 22.6cm x 19.3cm

Anksciau ATX'as kazkaip labiau reikalingas buvo, reikdavo idet
garso korta, tinklo korta, videlka, dar koki tiuneri, gal USB kontroleri..
Dabar - gan daznai tik videlka ir buna ideta.. aisku del visokiu bajeriu
kaip dvi videlkos - reiktu didesne deze/pilna matke, galingesni PSU ir dar antrai videlkai $$..

Dabartineje matkej yra:
1 x PCI Express x16 slot, running at x16 (PCIEX16) << isides GTX 1060
2 x PCI Express x1 slots << viena ju GTX 1060 uzdengs.. kitas liks prieinamas po videlka

jei butu daugiau "slotu", tai galima butu kazka sumontuoti kazkiek zemiau nei is kart po videlka..
tipo kad neuzblokuoti jai oro.. tik klausimas ar apskritai ten kazka reiks idet.. tarkim audio korta?
http://www.skytech.lt/70sb155000001-sound-card-pcie-audigyrx-70sb155000001-creative-p-175792.html
http://www.skytech.lt/70sb157000000-creative-sound-blaster-audigy-p-175791.html

kad jau videlka MSI, tai gali ir matke tokia but (nors tai tikrai neprivalo):
http://www.skytech.lt/b150m-bazooka-plus-msi-b150m-bazooka-plus-b150-dualddr42133-sata3-hdmi-dvi-matx-p-320388.html
https://www.msi.com/Motherboard/B150M-BAZOOKA-PLUS.html#hero-overview
pas ja po videlka nera jokio "slot", tai tas apatinis kaip ir maziau maisytu..

o sita nepatiko, kad M.2 skirto SSD neturi:
http://www.skytech.lt/b150m-mortar-msi-b150m-mortar-b150-dualddr42133-sata3-satae-hdmi-dvi-usb-matx-p-270254.html#tabsnav-5
https://www.msi.com/Motherboard/B150M-MORTAR.html#hero-specification
• 1 x M.2 Key E Socket supports type 2242 Wi-Fi devices

alternatyvos:
~95 - http://www.skytech.lt/h170mplus-asus-h170mplus-h170-dualddr42133-sata3-satae-raid-hdmi-dvi-dsub-matx-p-268868.html#tabsnav-4
http://www.asus.com/Motherboards/H170M-PLUS/specifications/

~94 - http://www.skytech.lt/b150m-mortar-arctic-msi-b150m-mortar-arctic-b150-dualddr42133-sata3-hdmi-dvi-mat-p-320389.html