Tema: Re: pakomentuokite komplektą
Autorius: Caponi
Data: 2016-09-01 00:16:02
Mano pastabos:

MB geriau D3H - kiek geresnė integruota garso korta.
Kaip papildomą HDD prie SSD aš visada linkęs rinktis WD Red seriją. Talpa pagal poreikius, tačiau bet kokiu atveju šiai dienai 1TB pasirinkimas nelabai logiškas atrodo...
Kaip žaidiminė VGA geriau atrodo GTX960, tik brangiau...
Monikas xz, man visų pirma kliūna įėjimai - HDMI nėra "kompiuterinis" standartas, ne kartą esu matęs visokių gliukų, D-Sub'ą geriau būtų šiais laikais jau pamiršt. Žodžiu, siūlyčiau pasirinkt moniką su DP ir/arba DVI įėjimais, žinoma jei papildomai bus ir HDMI - OK, nepamaišys tikrai. Nors su tavo poreikiais nėra būtina, bet IPS matrica visada yra gerai. Iš konkrečių modelių - man labai patinka Dell P serija (P2317H, P2417H), bet brangiau juntamai gaunasi už tą Philipsiuką... Bet kokiu atveju atkreipk dėmesį į VGA ir moniko jungčių derinį.
Korpusas pigiena. Pačios skardos gal ir px, bile tau gražu :-), bet va maitblokis tai vienas prasčiausių iš esančių rinkoj. Jei taip pataupant, tai pusė bb komplektukas gautųsi iš http://www.skytech.lt/xdctesseractbfw-deepcool-tesseract-usb-usb-mic-spk-whiteblack-midletower-p-251810.html (čia jei balta spalva negąsdina, juodų šito modelio keisų dabar yra tik su stiklinu šonu ir brangiau) ir http://www.skytech.lt/s12ii520-psu-seasonic-s12ii520-520w-plus-bronze-retail-p-71698.html (sakyčiau, bene geriausias iš nebrangių PSU rinkoje, bet jei biudžetas labai spaudžia, tai gali pasižiūrėt į Fortron (FSP), Cooler Master asortimentą - niekuo labai jie neišsiskiria, bet už InterTech'ą bus paliubomu geriau)

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/