Tema: Re: pakomentuokite komplektą
Autorius: MRT
Data: 2016-09-01 15:29:57
> Ačiū, jau pastebėjau, kad korpusas skirtas microATX. Man tai visai netrukdo, gal net privalumas. Gal ir gražiau atrodytų, kad MB
> ir VGA gamintojas būtų tas pats, bet ir vėl po truputį kyla kaina :( Manau, tiks ir GIGABYTE (beje irgi Jūsų pasiūlyta)

Yra ir MSI uz panasia kaina.. tik tas M.2 kai kurias nufiltruoja..

Vietoj 2,5" gali toki imt (nebutina, nes kol kas 2,5" yra pakankamai universalus)
http://www.skytech.lt/ct500mx200ssd4-ssd-crucial-mx200-500gb-type-2280ss-sata3-555500mbs-iops-10087k-p-233208.html

o M.2 tarkim pranasumas - ankstuose korpusuose, kad nereiketu SATA ir maitinimo laido
taip pat norint daugiau greicio nei SATA3 tempia.. bet su tais NVMe ar dar nepuolu..