Tema: Re: pakomentuokite komplektą
Autorius: Baterijas
Data: 2016-09-02 13:25:31
Nuo žaidimo priklauso daug. Bet kaip ir jau sakė, beveik visais atvejais
jokio skirtumo.
Nors aš pats turėjau keist CPU į i5, nes lošiu Company of heroes 2, kuris
žiauriai reiklus CPU :(

"Velnias"  parašė naujienų news:nq9935$3mg$1@trimpas.omnitel.net...

Toje pačioje pozicijoje blaškausi - i3 ar i5. Tipo i3 6xxx su gera video
nebus CPU esminis stabdis? Nes CPU kainos skirtumas 70-80€ labai gražiai
nueina ant geresnės video.

On 2016-08-31 22:10, DZ wrote:
> pakomentuokite tokį rinktuką:
> http://www.skytech.lt/krepselis-79119.html
> su kompu bus žaidžiama: Overwatch, Witcher 3, Skyrim
> nustatymai nebūtinai patys didžiausi
> Taip pat bus žiūrimi filmai, naršymas internete, ofiso darbai,
> programavimas

Kadangi neturiu priekaištų tik dviem pozicijoms - SSD ir RAM, tai per
daug reiktų rašyti, norint viską paaiškint, o aš šiandien tingiu :))
Kiti jau pakomentavo nemažai.

Galiu tik vieną smulkmeną nurodyti, jog biudžetiniam geimerio kompui
vertėtų cpu papigint iki i3 ir atlikusius pinigus permesti į video
kortą. Jei pritemptum iki GTX 1070, būtų osum.